0 دوستدار 0 امتیاز منفی
31.8k بازدید
در ثبت گوشی تلفن همراه توسط

در سامانه اینترنتی همتا چگونه می توانیم IMI گوشی تلفن همراه را ثبت کنیم؟

3 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی Hamta.ntsw.ir

۱-۱٫ گوشی‌های تک سیمکارت

در ابتدا لازم است تا فرد به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس http://hamta.ntsw.ir  مراجعه نماید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره تلفن همراه خود استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره تلفن همراه وارد سامانه شویم. دقت داشته باشید که در ادامه فقط قادر خواهید بود تا گوشی‌های تحت مالکیت همین شماره تلفن همراه که با آن وارد سامانه شده‌اید را به کارتابل خود اضافه کنید:

 

پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، می‌توان وارد سامانه شد.

 

پس از ورود به سامانه، بر روی گزینه افزودن دستگاه کلیک می‌نماییم:

 

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه تلفن همراه خود را وارد نماییم و برروی گزینه ثبت کلیک نماییم. شناسه تلفن همراه (IMEI) یک شناسه ۱۵ رقمی منحصربه‌فرد است که برروی جعبه تلفن همراه درج شده است و نیز با شماره‌گیری #۰۶#* برروی صفحه نمایشگر تلفن همراه قابل مشاهده است:

 

در نهایت چنانچه شناسه تلفن همراه با فرمت صحیح وارد شده باشد، پیغامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن فرآیند افزودن دستگاه به ما نمایش داده می‌شود:

 

در ادامه برروی گزینه تائید کلیک کرده و از منوی سمت راست برروی اولین گزینه یعنی «مدیریت دستگاه‌ها» کلیک می‌نماییم. درصورتیکه فرآیند به درستی انجام پذیرفته باشد، شناسه دستگاه IMEI به همراه مدل تلفن همراه در کارتابل ما قابل مشاهده است:

 

۲-۱٫ گوشی دو (چند) سیمکارت

پس از ورود به سامانه، بر روی گزینه افزودن دستگاه کلیک می‌نماییم:

 

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه تلفن همراه خود را وارد نماییم و برروی گزینه ثبت کلیک نماییم. اگر گوشی شما دو سیم کارت است و تنها یک شناسه را وارد کنید با پیام زیر روبرو می شوید:

 

برای واردکردن شناسه‌‌های دیگر تلفن همراه باید بر روی علامت (+) کلیک کنیم و شناسه دوم گوشی را وارد نمایم:

در نهایت چنانچه شناسه‌های تلفن همراه با فرمت صحیح وارد شده باشد، پیغامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن فرآیند افزودن دستگاه به ما نمایش داده می‌شود:

 

در ادامه برروی گزینه تائید کلیک کرده و از منوی سمت راست برروی اولین گزینه یعنی «مدیریت دستگاه‌ها» کلیک می‌نماییم. درصورتیکه فرآیند به درستی انجام پذیرفته باشد، شناسه‌های دستگاه به همراه مدل تلفن همراه در کارتابل ما قابل مشاهده است:

توسط
سلام خسته نباشید، من چون گوشیم آنتن رجیستر بود خطی که ثبت کرده بودم تو گوشی دوستم انداختم و کد برام ارسال شد و اشتباها باگوشی دوستم فعال و روی خط آن فعال شد اشتباها، لطفا بگید چیکار کنم سیمکارت دوستمم ۱طرفه شد
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط
Era12345jm12345
توسط
پس چرا فعال نمیشه تلفن
توسط
سلام، برای من پیامک نمیاد تا کد مربوطه را فعال کنم. یعنی تلفن من غیر فعال هست. چه باید کرد؟
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط
میخواهم یک ساعت هوشمند را بنام خود کنم با اینکه از نوعی خودم خریدم باز برام پیام همتا میاد چکار کنم.
توسط
سلام، براي من كد فعال سازي ارسال نشد بااينكه عوارض پرداخت کردم
توسط
سلام من گوشی که خریدم با سیمکارت قبلیم فعال کردم چندوقت از سیم کارتم استفاده نکردم صلب امتیاز شده حالا میخوام انتقال مالکیت بدم چیکارکنم؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

ضمن عرض خوش آمد به شما مخاطب عزیز، تاکید می شود اینجا مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران در خصوص سوالات موبایل بوده و عموما پاسخ ها بر اساس تجربه بوده و مسئولیت پاسخ ها بر عهده کاربران می باشد.

لذا برای کمک به تکمیل سایت خواهشمندیم تجربیات خود را در قالب پاسخ به سوالات و طرح سوالات جدید با سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار و آموزش های مربوط به طرح ثبت تلفن همراه را در پرتال زیر پیگیری کنید:

610 سوال

271 پاسخ

496 دیدگاه

639 کاربر

تمامی محتوای سایت توسط کاربران بروز شده و پاسخ رسمی متولیان طرح رجیستری محسوب نمی شود.
...